About

機内食はもちろん おつまみや飲み物。スエーデン基点に行動中の ワーキング・ママさんの出張やし旅行で出会う 空の食事を機内食日記としてご紹介するブログです。 
2011年以来、子連れ旅行という目線での機内や空港の情報も追加しました。

This is a blog about air-travel related topics. The main attention to inflight meal / airline food and other services but also about airport, lounges. I am working mom, so I also add information related to travelling with kids, such as play areas at the airport or kids entertainment onboard.

You can find English summary in the bottom of each post.

Sunday 24 May 2009

KLM: Amsterdam > Stockholm

20090524-0637

KLM
オランダ・アムステルダム → ストックホルム
2h

さて、帰路のラストフライト。

20090524-0753

山羊チーズとマスカポーネのサンドイッチ。紅茶。
美味しそうな食材なんだけど具が少なすぎて残念。3★。

食後にはオランダ名物 シロップワッフルも出てきました。
これでケニア旅行は終わりです。

20090524-0828

Sandwich with mascapone and chevre cheese. Great ingredients if they put in enough so you can feel the taste! Could have been 4*, but due to the lack of amount in the filling 3*.

2 comments:

AllieB. said...

ヤギのチーズのサンドイッチですか??インフライトミールなのにこだわっていますねえ〜。こういう意外な中身のサンドイッチと出会えるなんてすごい!
パッケージ、KLMはなかなかこだわってる様子だし、ぜひ久々に乗ってみたくなりました。

みいす said...

AllieBさん

ね、聞いて心が躍る具でしょ?でも少なすぎて味さえも分かりませんでした、残念!

日本だとKLMは欧州行きに限られてしまうのでなかなか利用できるチャンスないですよねー。