About

機内食はもちろん おつまみや飲み物。スエーデン基点に行動中の ワーキング・ママさんの出張やし旅行で出会う 空の食事を機内食日記としてご紹介するブログです。 
2011年以来、子連れ旅行という目線での機内や空港の情報も追加しました。

This is a blog about air-travel related topics. The main attention to inflight meal / airline food and other services but also about airport, lounges. I am working mom, so I also add information related to travelling with kids, such as play areas at the airport or kids entertainment onboard.

You can find English summary in the bottom of each post.

Sunday 9 November 2008

SAS lounge @ Stockholm-Arlanda

20081109-0658
アルランダ空港のSASラウンジです。4ヶ月ぶり。
パソコンがすべてマックに変ってました!

20081109-0659
朝食のサンドイッチです。珍しくゆで卵発見! 本日のサンドイッチの具は卵、チーズ、トマト、きゅうり。甘いものはまだ菓子パンはなく クッキーのみ。

私はいつもどおり 水分補給、お紅茶とサンドイッチ、雑誌を読んで 旅立ちます。

本日は雑誌が充実していました。朝早かったしね。あ、そうそう。前回はなかったFAZERの一口チョコレートがありました!


From Arlanda Airport terminal 5. SAS lounge. 4 month since last time and all the computers were changed to MAC.
Found boiled egg today! Pretty calm this early hours on Sunday morning.

No comments: