About

機内食はもちろん おつまみや飲み物。スエーデン基点に行動中の ワーキング・ママさんの出張やし旅行で出会う 空の食事を機内食日記としてご紹介するブログです。 
2011年以来、子連れ旅行という目線での機内や空港の情報も追加しました。

This is a blog about air-travel related topics. The main attention to inflight meal / airline food and other services but also about airport, lounges. I am working mom, so I also add information related to travelling with kids, such as play areas at the airport or kids entertainment onboard.

You can find English summary in the bottom of each post.

Sunday 9 November 2008

Lufthansa München > Budapest


Lufthansa
ミュンヘン → ブダペスト
1h Economy

短いフライトです。




20081109-1137
選択はなくサラミソーセージのサンドイッチが渡されました。お紅茶と。
あとチョコレート。こっちの方がうれしいな。

ミュンヘンでトランジットはめったにしないので 早起きで頭がぼけていたのか 同時に着陸したフランクフルト便のコンベイヤーのところでバッグを待ってました。ラストバッゲージ、私のバッグは??
幸いなことにこの時点で気がつきました、届出していたら恥ずかしい思いしていただろうな。

ブダペスト、日本人が多くてびっくりです。


A short flight from Munich to Budapest. No options, you are just given a sausage sandwich. I liked the chocolate!
Due to the lack of choice of cheese, I'll just give 2*.

No comments: