About

機内食はもちろん おつまみや飲み物。スエーデン基点に行動中の ワーキング・ママさんの出張やし旅行で出会う 空の食事を機内食日記としてご紹介するブログです。 
2011年以来、子連れ旅行という目線での機内や空港の情報も追加しました。

This is a blog about air-travel related topics. The main attention to inflight meal / airline food and other services but also about airport, lounges. I am working mom, so I also add information related to travelling with kids, such as play areas at the airport or kids entertainment onboard.

You can find English summary in the bottom of each post.

Tuesday 28 July 2009

Lufthansa Senator lounge @ Düsseldorf




ヂュッセルドルフのルフトハンザラウンジ。夕方の7時ごろによりました。

すいているなー。多分この後閉まるんだろうな。

ソーセージ、ポテトサラダ,パン,ピクルス、チーズ,ヨーグルト,シリアル、クッキーなどがあり、写真のものをいただきました。
ケーキ他甘いものが食べたかった。。。

Lufthansa Senator lounge in the evening. Very empty both in the lounge and on the sweets section. You could have sausage, potato sallad, bread pickles etc but they are probably closing the lounge right after my flight so little less selection than usual. Pity!

2 comments:

AllieB. said...

いつも見てて思うんですが、上手に写真とられてますよね〜。ピクルスにチーズって大好きなので、素直にこの写真を見て食べたいって思ってしまいました。

みいす said...

AllieBさま>
いつも写真が悪戦苦闘です、 おいしそうにな見てもらえたようで すごく励みにました、ありがとう~!

ピクルスとチーズってドーンとしている感じが いかにもドイツ、って気がしません?
私もチーズ大好きです。